Spôsoby a ceny doručenia

Kategórie
 
 
 
 
 

Spôsoby a ceny doručenia



Prepravu balíkových zásielok do 50 kg
pre nás zabezpečuje spoločnosť Slovak Parcel Service. Zásielky sú doručené obvykle nasledujúci pracovný deň po odovzdaní kuriérovi.

Max. veľkosť zásielky:

  • Pre jednotlivé rozmery platí: max. 80 cm šírka, max. 60 cm výška, max. 200 cm dĺžka
  • Celkové rozmery balíka: maximálne 330 cm obvodovej dĺžky (2x výška + 2x šírka + dĺžka)

Cenník (platí iba v prípade, že produkt nemá prepravné zadarmo):
 

0-5 kg = 3,40 € 5-10 kg = 4,40 € 10-15 kg = 4,90 € 15-20 kg = 5,40 €
20-25 kg = 6,40 € 25-30 kg = 7,40 € 30-35 kg = 7,90 € 35-40 kg = 10,80 €

Ceny sú uvedené s DPH. 

Sledovanie zásielky





Prepravu paliet a rozmernejších zásielok nad 50 kg pre nás zabezpečuje spoločnosť Geis SK. Zásielky sú doručené obvykle nasledujúci pracovný deň po odovzdaní kuriérovi.

Max. veľkosť zásielky:
 
  • Systém je vhodný pre zásielky o hmotnosti do 2500 kg
  • Maximálny objem jednej zásielky je 10 m³ resp. 5 paliet štandardných rozmerov
  • Zásielku môže tvoriť viac nákladových kusov (colli)
  • Maximálna hmotnosť jedného kusu je 1200 kg
  • Maximálna výška jedného kusu je 220 cm
  • Maximálna dĺžka jedného kusu je 300 cm

Cenník (platí iba v prípade, že produkt nemá prepravné zadarmo):
 

50-75 kg = 14,99 € 75-100 kg = 17,99 € 100-150 kg = 24,99 € 150-200 kg = 28,99 €
200-250 kg = 31,99 €  250-300 kg = 36,99 €  300-350 kg = 38,99 € 350-400 kg = 41,99 €
400-450 kg = 45,99 € 450-500 kg = 49,99 € 500-600 kg = 53,99 €  600-700 kg = 59,99 €
700-800 kg = 67,99 €  800-1000 kg = 78,99 €  1000-1500 kg = 97,99 € 1500-2000 kg = 119,99 €
2000-2500 kg = 148,99 €       

Ceny sú uvedené s DPH.

Sledovanie zásielky

Kupujúci, ktorý je podnikateľom, je povinný (kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, je tento postup odporúčaný), aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Ak takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.

V prípade, že poškodenie obsahu zásielky kupujúci zistí po jeho prevzatí, je nutné do 24 hodín informovať nás o tom na e-mailovej adrese reklamacie@jardin.sk. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavujú spotrebiteľa práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia